23/9

En kväll orkar jag inte andas, en kväll orkar jag inte röra mig. Hatar dem för det är nu jag kan slappna av, det är nu jag kan tänka efter på riktigt, det är nu jag kan njuta av dessa känslor. Lyssnar på Jazz och röker mina cigaretter. Målar mina tavlor, skriver mina texter, sjunger mina sånger, sminkar mig och väljer kläder noganoga. Låt mig få göra det jag älskar innan det är för sent. Reneé låt mig sväva tillsammans och låt mig gå ensam i mörkret för jag trivs så jävla bra precis såhär. Lever på natten och upptäcker så mycket vackert. Reser till min kära och planerar ett nytt liv. Det är så tragiskt omöjligt alltihop. En dag i taget, en dag i taget. Det spelar ingen roll om jag dör imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0