frågor/svar

Finns det någon eller några omkring dig som du önskar att du kände?

Inte riktigt men det finns personer runt omkring mig som verkar intressanta på olika sätt.

Vart skulle du bo ifall du kunde bo vartsomhelst just nu?

Frankrike eller Indien kanske

Vem vill du flytta ihop med?

Hm. Spelar ingen större roll, någon med lite samma intressen och som är lite äventyrlig

Vilken är din favoritmöbel?

Gamla snirkelsoffor tror jag

är dina föräldrar musikaliska?

Pappa skriver låtar och grejer men mamma kan cirka noll!

reflekterar du ofta kring människor som du inte känner?

Beror på vilket humör jag är på, var jag är osv men ja rätt ofta skulle jag tro.

spelar du något instrument?

Alltså jag kan ju en gnutta gitarr och lite piano men inte mer än så, dock ska jag ta tag i detta nu hade jag tänkt.

vad är det bästa med midgård?

Att folk engagerar sig i saker, typ som tjejgrupper/killgrupper, skoltidning osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0