24/11 - elände

Du öppnar min dörr och får mig tillbaka in i sorgen på sekunder innan du stänger den igen.
 
Det handlar också om att någonstans kunna vara fri och det handlar också om att kunna blanda fantasi med verklighet utan att någon ska göra mig illa för det. Jag tvingas säga till er att det jag skriver är både påhitt och äkta händelser direkt från mitt inre och jag kan inte hålla på att censurera allt jag skriver bara för att det ska passa alla, då vill jag inte fortsätta. Jag ber er bara att inte lägga någon kraft i något som står och jag ber er att inte försöka förstå och jag ber er att inte tro att ni vet någonting om mig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är cool vacker och skriver helt fantastiskt. Jag undrar om du går i skolan fortfarande eller hoppa av? Kram

Svar: Åh tack så mycket. Jag har tagit ett år ''ledigt'' så jag börjar om tvåan nästa år. Kram
Eva Klara

2013-11-26 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0