You can spend the night beside her. And you know she's half crazy, But that's why you want to be there.

Igår vaknade jag bredvid, och somnade bredvid Alex. Där emellan hann jag cykla till mamma och kolla prylar till nya lägenheten, bli klippt, äta pasta, cykla tillbaka till stan, äta pizza med Rasmus och Magdalena, umgås med Sandra och Johanna en stund för att sedan träffa Alex och gänget. Kulturnatta var inget av intresse så vi gick hem till Emrik och satt på hans balkong och rökte goda cigaretter i timmar. Klockan halv två kramade jag och Alex Emrik hejdå och gick hemmåt. BRA DAG
 
Idag tog jag första doppet med Sandra och åt pannkakor till middag. Nu ska jag gå en skogspromenad och röka så många cigaretter jag bara orkar. BRA DAG
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0