''where will you be when they find you son?''

Jag anlände, Tiana hade lagt sig men piggnade till vid min ankomst. 
 
 
Vi drack vin och rökte utanför hennes port.
 
 
På fredagen väntade jag mest på att Tiana skulle sluta skolan. När hon kommit hem så tog vi det lugnt en stund, kollade regnbågen och träffade sedan Therre.
 
 
På kvällen gick vi upp på parktaket som var läbbigt högt. Vi blev sedan bjudna på fest av Amayra och for dit. Kameran var dock nere i väskan hela kvällen så det blev inga bilder därifrån men vi drack vin, öl och champagne. Jag slaggade i soffan med Tiana och Therre och var förvirrad när jag vaknade då jag ej visste var jag var. 
 
 
På Lördagen åt vi kinamat och svettades ihjäl i parken, men vi var glada ändå för vi hade öl, cigg och bra musik. 
 
 
På kvällen åkte jag till Felicia och vi rökte, drack jäger/sprit och snackade nånstop i sju timmar. 
 
 
Och idag cyklade jag tillbaka till Tiana, Vi åt sallad och cyklade sedan till parken igen och drack vin än en gång innan det hemska avskedet.
 
 
Klockan 17.15 satt jag på bussen påväg tillbaka till arga föräldrar. Mor min pratar inte med mig men det löser jag imorgon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey hur får du till så najsiga fotoeffekter?????

2013-06-09 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0