Well some they say it's not even funny And there you stand, not even trying.

klockan var 23, tåget var inställt och jag stod på vasaplan och tittade på bussen till Umedalen och tänkte att jag verkligen inte ville hem igen, så jag tog mina väskor och började knalla till tegsbron och E4an. 
 
 
Han vevade ner rutan och sa att han skulle till nordmaling. jag åker med, sa jag.
 
jag stod vid vägkanten och frös och tänkte att jag nog skulle få sova i skogen för någon mobil hade jag inte heller.
 
Klockan var nu ett och en timmerbil stannade. Det var en kille med böjd skärm på kepan som sa att han skulle till husum, jag hoppade in.
 
Klockan halv två var vi framme vid någon slags timmerbilstation och jag fick följa med in. Han frågade om någon skulle till övik och en snubbe som drack kaffe sa att Larsa snart skulle komma in och sedan åka hem till frugan i övik. Jag satte mig med dem i fikarummet, tog en kaffe och snackade om lastbilar till klockan var närmare halv 3  och Larsa anlände. Larsa var en glad typ som höll på att måla om huset där hemma, jag fick låna hans telefon och ringde till Tiana som trodde jag var död vid det här laget. 
 
Jag fick en stor kram av Tiana när jag var framme och sedan satt vi utanför hennes port och rökte/drack vin. klockan närmare halv fem körde en polisbil förbi och stannade. De frågade om vi druckit och om det var fest, nej sa vi och gick in. 
 
Vi gjorde oss varsin macka och tittade på Freaks and geeks till klockan var halv sex och vi somnade.
 
Mamma tror jag sovit hos Sandra och nu är på skolan. Så det kan gå. 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha så himla härligt

2013-05-24 @ 18:38:47
Postat av: fe,jcja

du är ju fantastisk

2013-05-24 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0