för jag undrar, vad sysslar du med nu?

Måndag men jag sjukanmälde mig. 
 
Helgen har varit händelserik. Har hängt med Alex, fick besök av Amayra som jag drack vin/öl/snapps med och senare på kvällen cyklade vi till verket, där bjöds det på rätt dålig punk och bröst. Klockan 12 var vi påväg till akuten, skrattade mest hela tiden och kom hem klockan tre och slaggade bredvid Amayra och hennes vän. Igår drack jag vin/öl med Mika och Elin, senare kom Sandra och sov med mig. 
 
Förövrigt bor jag ensam i min kära broders lägenhet denna vecka och cigaretterna går åt som bara den.
 

 


Kommentarer
Postat av: mika

du är snygg och jag tycker om dig!

Svar: du är snyggggg och jag tycker om dig också!!
Eva Klara

2013-05-06 @ 19:22:59
URL: http://mikawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0