skolan är inte hälsosam

Att göra:
 
  • skriva ett jävla träningsschema till idrotten som ska vara sådär jobbigt utförligt och med massa mål och blabla till ikväll.
  • läsa ut Svenne samt skriva loggbok till imorgon.
  • plugga som satan till matteprov som är om en vecka.
  • skriva engelska recension till fredag.
  • öva låtar till sånglektionen till måndag.
  • fördjupningsarbete till historian.
  • sätta ihop bilder till projekt.
  • skriva/öva referat.
 
jag gråter för jag inte klarar av sånt det här och blir sen arg för att jag gråter istället för att faktiskt göra skiten, så jag samlar mig, försker koncentrera mig allt jag kan och göra mitt bästa men kommer ändå ingen vart, så jag börjar gråta ännu en gång och blir arg ännu en gång och så håller det på. När jag väl har fått ihop något som jag tycker är bra och jag är stolt över att jag tog mig igenom alla gråtningar och argattacker så får jag ändå bara E på allt och känner mig ännu mer hemsk och dålig. jag vill dö av bara tänken på alla tårar som kommer rinna pågrund av denna lista. 

Kommentarer
Postat av: lotta

ba såru vet... jag "chillade" (grät i ett hörn pga extrem stress) mig genom hela ettan och tvåan och fick tillochmed IG i ett bildrelaterat ämne och... det spelar ingen roll nu. Det är viktigare att må bra än att ha bra betyg (!!!!) - cheesy -.

2013-02-20 @ 23:20:19
URL: http://baik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0