just be safe don't be late.

//sorry för frånvaron//
 
i helgen var jag hos Tiana och det var det bästa på länge, Det var mest olagligheter på schemat. 
 
Skulle visa bilder på håret men kom aldrig till skott med skiten så nu tog jag bara nå bilder från Tianas blogg, har dessutom massa bilder på min egen kamera som jag lägger upp när jag har någon timma över i veckan.
 
och ja förresten så tror jag att jag ska lägga av med hårförlängningarna nu eftersom det är så himla jobbigt då rapunzels jävla äckelhår suger och börjar tova sig efter sisådär en vecka. Låt er däremot inte luras utav bilderna då det bara är en tredjedel av mitt hår som är så långt och bara ligger över det andra som är en dec maybee. Men det känns skönt att vara lite mera jag och allt det där och hejåhå.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

snyggingen min <3

2013-02-25 @ 00:06:23
Postat av: Lisa Adsten

Du är så jävla snygg Qlara!

2013-02-25 @ 10:29:14
Postat av: Anonym

sminka dig inte så mycke som för typ nån månad sen, ser ju för hemskt ut, det där är mycket bättre!! :)

Svar: ja jag håller med, jag passar kanske bättre i mindre smink, dock har massa sagt och även jag själv tycker jag passar bra i stark sminkning också OM man sminkar på rätt sätt. Men jag håller med om att den starka sminkningen ja hade då inte klär mig men jag vill verkligen testa alla sminkningar och klädstilar och alltihop innan jag kan välja den jag trivs och passar bäst i!
Eva Klara

2013-02-25 @ 13:17:58
Postat av: Hanna

Vars har du köpt halsbandet? :)

Svar: hm!
Eva Klara

2013-02-25 @ 18:26:25
URL: http://Hhannabejb.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt rätt! Var inte menat som en taskig kommentar! Jag gillar det bara bättre som på bilderna!

2013-03-04 @ 23:27:20
Postat av: emmy

men wooho vad snygg

2013-03-12 @ 18:39:55
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0