fourth time around

inspirationen har flugit iväg för länge sen och här sitter jag och har ångest över att det inte blir något här och allt annat man kan ha ångest över. Hela jag bara försvinner. Svarta jeans och svart munktröja börjar bli standard och mössan hänger med var jag än går. Tråkigt. Jag vill färga håret mörkbrunt/svart, köpa massa crazy kläder, bli smalare och bara rocka men här sitter jag och läser Svenne och känner mig som en jävla rutten pensionär som väntar på att döden ska slå sig ner, ta tag och dra iväg med mig till något nice himmelrike men inte fan händer det.

Kommentarer
Postat av: jssc

varför? du har den finaste kroppen i hela jävla stan, snälla sluta sänk resten av alla i norra Sveriges självförtroende ännu mer
du är perfekt som du är qlara

Svar: Jag tycker absolut inte att jag är tjock eller så. Vill bara bli mer fit, skaffa mer muskler och typ gå ner 2-3 kilo bara eftersom jag tycker att jag personligen passar bättre som lite smalare och jag har alltid varit det men nu på några månader har jag lagt på mig lite för jag inte tränat osv. Och jag menar verkligen inte att alla som är som jag är nu eller större är tjocka på något sätt, tycker bara som sagt att just jag passar bäst som lite smalare:)
Eva Klara

2013-02-07 @ 21:40:58
Postat av: Lilly

Känner igen det där. Jag är lika jävla otålig själv. Det hade lika bra kunnat vara jag som skrivit det.

2013-09-28 @ 10:54:26
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0