utanför ditt fönster hör vi markens sånger

Idag är en konstig dag. Jag och Tiana har skurat, plockat glasplitter och tagit upp fimpar efter gårdagens premiärfest i mitt hus och efter det cyklat till kvantum och pantat burkar. Lite över fem kramades vi hejdå i min bil och jag känner att jag saknar dig redan, men tack för en väldans fin helg. Idag är en konstig dag för jag har känt så himla mycket, ja kanske ungefär allt jag kan känna.
 
Nu tänker jag att jag ska vara uppe hela natten och dricka te samt läsa, rita, skriva. 
 
Förövrigt är det denna låt som är min bästa just nu.
 

Kommentarer
Postat av: din mista pi

Å nu fällde jag en tår. Jag saknar dig jättemycket! Hur ska jag klara mig i två veckor

Svar: aaaaahhhh:(:(
Eva Klara

2013-04-14 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0