det får bli en lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Han kan varenda krök på den här vägen, det är ju synd att bli ihjältråkad i onödan.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en rosa skåpdörr.

3. Vad var det senaste du såg på TV:n? en dam med rutig jacka som cyklade till jobbet skulle jag tro.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 22.06 (23.03=rätt)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? en galen bil på vännäsvägen.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? jag gick de 10 metrarna från bilen in i värmen (huset) men innan det var jag på kyrkogården.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? lana del rey, rikigt oful må jag säga.

8. Vad har du på dig? trosor, jeans, bälte, tröja, tröja.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? kommer inte ihåg:(

10. När skrattade du senast? när jag var på äventyr.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tre speglar, slingor med ljus, afischer, hyllor, tapet, färg, spackel och lite annat grejsimojs.

12. Har du sett något konstigt på sistone? inte något som stått ut sådär jätte mycket och som bara är waow, nejnejnej det händer sällan tycker jag.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? varför finns alltid denna fråga?

14. Vilken var den senaste film du såg? devil eller något sånt

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? en källarlägenhet, en fin lampa som jag ska hänga i vardagsrummet, mer sims, böcker, strumpor, trosor, ringar, halsband, en snygg gammal telefon, en byrå, en resa till californien, en Jeep, en apa, grapefrukt, en kamera, lera, pennor, block, skor, bälten, nya sängkläder, porslin, hårklämmor, tavlor, keramik skulpturer och lite annat.

16. Tycker du om att dansa? jag tycker om att dansa, ja!

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? 

flicka: Lava

pojke: Chavier 

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? mina drömmars dröm.


Kommentarer
Postat av: gabriella

vad hände med att dina barn skulle heta typ madicken, fiddeli och timotej? :)

Svar: de är också några alternativ! men de som står först på tur just nu är de jag skrev:)
Eva Klara

2012-11-05 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0