sjutusen helgon i sydväst

Jag tyckte att hon var så vacker, när hon stod ut med kylan den där tisdagen. Jag tyckte att hon var så vacker, när hon flyttade cigaretten till vänster hand för att värma den högra. Jag tyckte hon var så vacker fast att hon inte ville leva något mer. Jag tyckte att hon var så vacker då när våren kom. Jag tyckte hon var så vacker då när hennes hår hade vuxit sig långt utan att jag tänkt på det. 
 
 
 
Jag tyckte hon var den vidrigaste i hela världen när hösten blev till vinter och hon föll för någon som bara raggar runt dagarna i enda. 
 
Men sjutusen helgon i sydväst tittade på mig i öst och sa att som man bäddar får man ligga, och så är det väl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0