några dagar innan.

Du flyttar tillbaka och jag tror inte jag kan vara gladare än de stunder du går omkring nere i köket och spelar dina låtar eller när vi går på stan tillsammans och du köper cigaretter och känner hon som jobbar i kassan lite och säger till henne att det här är min syster, hon heter Klara och när vi går ut undrar jag varför du alltid berättar för alla vem jag är och du tittar bara på mig och säger att det är för att du tycker att jag är så fin så du måste få skryta så ofta det går som att det var det självklaraste i världen och vi åker hem och bråkar med mamma båda två om nyårsfest vi tänkt ha tillsammans. Vi går ut och röker och du berättar hemligheter och räknar upp alla resor du ska åka på det kommande året och du säger att du ska prata med mamma och att det kommer fixa sig. 
 
Jag glömmer alltid bort att du finns i rummet under mig och blir så himla förvånad varje gång du kommer in på mitt rum och panikar över vad du ska ha på dig. Du har nog lånat alla polosar jag har men det gör ingenting för jag tror ändå att du passar bättre i dem än vad jag gör. Du undrar om vi kan gå på bio imorgon och ropar hela tiden på mig för att visa upp en ny blomma du tagit hem från blomsterkiosken. 
 
Jag kommer nog aldrig kunna uppskatta dig nog. 
 

Kommentarer
Postat av: asdfghjkl

du skriver så sjukt fint.

Svar: <3<3<3 du med finis
Eva Klara

2013-12-28 @ 03:48:04
URL: http://sarkastiskt.blogg.se
Postat av: olivia

så fin relation ni verkar ha!

Svar: ja kors i taket!!!
Eva Klara

2013-12-28 @ 13:03:28
URL: http://svidning.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0